Συνάντηση (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.-Π.Ο.ΑΣ.Υ.) με Yπουργό Προστασίας του Πολίτη
Πραγματοποιήθηκε σήμερα κοινή συνάντηση αντιπροσωπειών των Ομοσπονδιών μας με τον Yπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστο Παπουτσή και τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μανώλη Όθωνα, κατόπιν σχετικών αιτημάτων μας, που είχαν υποβληθεί τους τελευταίους οκτώ μήνες με αφορμή τις αλλεπάλληλες κρίσεις που πλήττουν το Αστυνομικό Σώμα και τη μη έγκαιρη αντιμετώπιση υπερώριμων αιτημάτων του συνδικαλιστικού μας κινήματος.
(Π.Ο.ΑΞΙ.Α.-Π.Ο.ΑΣ.Υ.):Καταδικάζουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται
Ανακοίνωση (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.-Π.Ο.ΑΣ.Υ.) για την Αθλητική Βία
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ
Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα,
προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!
(Κώστας Βάρναλης)
Επιστολή (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.-Π.Ο.ΑΣ.Υ.) στον Δήμαρχο Αθηναίων
Κύριε Δήμαρχε,
Απευθυνόμαστε σε σας με τη βεβαιότητα ότι θα ασχοληθείτε προσωπικά για ένα ηθικής τάξεως αίτημα, το οποίο είχαμε υποβάλλει στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο και το οποίο πολύ φοβόμαστε ότι χάθηκε στα γρανάζια της επάρατης γραφειοκρατίας.
Επιστολή (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.-Π.Ο.ΑΣ.Υ.) για το Κώδικα Μεταθέσεων
Προς: Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
κ. Χρήστο ΠΑΠΟΥΤΣΗ
Θέμα: «Σχέδιο Π.Δ. για τροποποίηση Κώδικα Μεταθέσεων»
Αποδέσμευση Αστυν. Δυνάμεων από την Κερατέα
ΝΑ ΠΡΥΤΑΝΕΥΣΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ
Με ανακούφιση η αστυνομική οικογένεια, αλλά και η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της, πληροφορείται ότι επεκράτησε η λογική στο «μέτωπο της Κερατέας» και αποδεσμεύονται οι αστυνομικές δυνάμεις μετά τη σημερινή συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστου Παπουτσή με τον σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ.κ. Νικόλαο και τον δήμαρχο Λαυρεωτικής Κώστα Λεβαντή.
Επιστολή (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.-Π.Ο.ΑΣ.Υ.) στον Πρόεδρο της Βουλής
Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση πληροφορηθήκαμε την απόφασή σας να θέσετε υπ’ όψιν της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής των Ελλήνων και να πετύχετε την ομόφωνη αποδοχή του ηθικού μας αιτήματος για την «υιοθέτηση» των ορφανών παιδιών όσων συναδέλφων μας θυσιάζουν τη ζωή τους στο υπηρεσιακό καθήκον.
Ανακοίνωση συμπαράστασης (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.-Π.Ο.ΑΣ.Υ.) στην διαμαρτυρία της ΑΔΕΔΥ
«Ως Εδώ!»
Το συνδικαλιστικό μας κίνημα εκφράζει τη συμπαράστασή του στους αγώνες των εργαζομένων του δημόσιου τομέα με αφορμή τη σημερινή εκδήλωση διαμαρτυρίας της ΑΔΕΔΥ και τονίζει για μια ακόμη φορά ότι είναι αλληλέγγυο στους αγώνες όλων των κοινωνικών τάξεων.
Ανακοίνωση (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.-Π.Ο.ΑΣ.Υ.) για το θέμα του ΟΠΑΔ
ΟΥΔΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ
ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΖΩΩΝ…
Η υποβάθμιση του βιοτικού μας επιπέδου με την ανατροπή των εργασιακών-ασφαλιστικών και κοινωνικών δικαιωμάτων μας στο όνομα του "Ελληνικού μνημονίου" συνεχίζεται.
Έτσι μετά την κατακρεούργηση των αποδοχών μας, οι εργαζόμενοι και συνταξιούχοι των Σωμάτων Ασφαλείας δεχόμαστε ένα ακόμη χτύπημα αφού πλέον είμαστε υποχρεωμένοι να καταβάλλουμε εξ’ ολοκλήρου το ποσόν που αναλογεί για την αγορά των φαρμάκων, το κόστος της επίσκεψης σε ιδιώτες γιατρούς συμβεβλημένους με το Δημόσιο, καθώς και το κόστος για τις όποιες εξετάσεις (μικροβιολογικές κλπ).
Παράσταση Διαμαρτυρίας (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.-Π.Ο.ΑΣ.Υ.) στο Υπουργείο Οικονομικών
Μέλημα δικό μας η ασφάλεια των συμπολιτών μας
και της Πολιτείας η θωράκιση των αστυνομικών μας!
Σε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Οικονομικών προχώρησαν σήμερα οι Ομοσπονδίες μας με κύριο αίτημα την εξαίρεση της Ελληνικής Αστυνομίας από την πολιτική των περικοπών, λόγω Μνημονίου.



