Καλώς ήρθατε στην
Πανελλήνια Ομοσπονδία Αξιωματικών Αστυνομίας
Στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας που ζούμε, κρίναμε επιβεβλημένη τη συμμετοχή της Ομοσπονδίας μας στον παγκόσμιο ιστό, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του διαδικτύου με τη δημιουργία μιας αναβαθμισμένης ιστοσελίδας, η οποία είμαστε σίγουροι ότι θα αποτελέσει ένα νέο "ανοικτό" δίαυλο αμφίδρομης επικοινωνίας με την απλοποίηση των διαδικασιών και την εύκολη και γρήγορη διάδοση των πληροφοριών.
Σας καλωσορίζουμε, λοιπόν, στο νέο σύγχρονο αυτό κανάλι γρήγορης, εύκολης και άμεσης επικοινωνίας και ευελπιστούμε ότι θα προχωρήσουμε μαζί στα μονοπάτια αυτά της ψηφιακής επανάστασης, στο νέο αυτό δυναμικό μέσο διατύπωσης θέσεων και απόψεων, αλλά και διεξαγωγής διαλόγου, γιατί πιστεύουμε ότι η ενεργή συμμετοχή σας θα είναι καθοριστική για την επιτυχία της διεύρυνσης αυτής.
Ψήφισμα διαμαρτυρίας Ομοσπονδιων Σ.Α. & Ε.Δ. - 86η Δ.Ε.Θ.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,
Εκπροσωπώντας το σύνολο των στελεχών των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, ως αιρετοί και θεσμικά υπεύθυνοι εκπρόσωποί τους, με την ευκαιρία των αυριανών εγκαινίων της 86ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, είμαστε στη δυσάρεστη θέση, να απευθυνθούμε σε σας προσωπικά, και να σας μεταφέρουμε τον έντονο προβληματισμό, αλλά και τα αισθήματα ανησυχίας, θυμού και απογοήτευσής τους, όσον αφορά στη συμπεριφορά που τους επιφυλάσσει η Κυβέρνησή σας.
Χωρίς καμία αντιπολιτευτική διάθεση και πολύ περισσότερο, χωρίς να ισοπεδώνουμε τη συμβολή των αρμοδίων Υπουργών στην επίλυση σημαντικών και επιμέρους αιτημάτων μας, ως αποτέλεσμα κυρίως του δικού μας αγώνα, με πλήρη επίγνωση της βαρύτητας της αποστολής και του λόγου μας, σας ενημερώνουμε ότι:
Το ανθρώπινο δυναμικό των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, και κατ’ επέκταση, το σύνολο της μεγάλης οικογένειας του ένστολου δυναμικού της Χώρας, εξακολουθεί να δοκιμάζεται σε όλα τα επίπεδα, διότι αντί η Χώρα μας να αξιοποιήσει τις διαδοχικές κρίσεις, στις οποίες βρέθηκε τα τελευταία δέκα χρόνια, παραμένει δέσμια παλαιών προβλημάτων και συμπεριφορών, απροετοίμαστη έως και αθωράκιστη απέναντι σε νέες απειλές και προκλήσεις.
Η υπηρεσιακή ανασφάλεια, εξαιτίας των χρόνιων παθογενειών της λειτουργίας των κρατικών υπηρεσιών και της μη λήψεως των αναγκαίων μέτρων για την αντιμετώπισή τους, υπό το βάρος των κοινωνικών ανισοτήτων, της ανεργίας, της ακρίβειας και του πληθωρισμού, συναντά την καθημερινή αγωνία στο σπίτι και στη γειτονιά - αγωνία επιβίωσης σε ένα σκοτεινό ορίζοντα με μαύρα σύννεφα…
Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας στην 86η Δ.Ε.Θ. - Συνεχίζουμε τον Αγώνα μας...-Ψήφισμα
Κοινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία από το Λευκό Πύργο έως το Υφυπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, πραγματοποίησαν οι Ομοσπονδίες των Σωμάτων Ασφαλείας και Ενόπλων Δυνάμεων, στις 9 Σεπτεμβρίου 2022 το απόγευμα, με αφορμή τα εγκαίνια της 86ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και τις καθιερωμένες εξαγγελίες από τον Πρωθυπουργό της Χώρας.
Για πρώτη φορά από το 2019 και μετά την εφαρμογή των εκτάκτων περιοριστικών μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας, το συνδικαλιστικό μας κίνημα, με τη δυναμική συμμετοχή Αστυνομικών, Πυροσβεστών, Λιμενικών, Στρατιωτικών και Συνταξιούχων από κάθε γωνιά της Ελλάδας, έκανε στη Θεσσαλονίκη αισθητή την παρουσία του, απαιτώντας από την πολιτεία να ανταποκριθεί στα συσσωρευμένα δίκαια αιτήματα που έχουν τεθεί υπόψη των αρμοδίων Υπουργών και καρκινοβατούν είτε επιδεικτικά «αγνοούνται» ακόμα.
Ένστολη Πανελλαδική Διαμαρτυρία στη Θεσσαλονίκη - 86η Δ.Ε.Θ.
Η Ομοσπονδία μας, στα πλαίσια των εκδηλώσεων της 86ης εκθέσεως Θεσσαλονίκης, πιστή όπως κάθε χρόνο στο ραντεβού της με τις Ομοσπονδίες των ενστόλων συμμετείχε δυναμικά στην πορεία διαμαρτυρίας στις 9-9-2022. Με το πέρας της πορείας από το Λευκό Πύργο μέχρι το Υφυπουργείο Μακεδονίας Θράκης ο Προέδρος της Π.Ο.ΑΞΙ.Α. από κοινού με τους Προέδρους των Ομοσπονδιών παρέδωσε ψήφισμα με τα αιτήματα στον αρμόδιο Υφυπουργό.
Το Σάββατο 10-9-2022 αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας μας παρέστη στα εγκαίνια του περιπτέρου της Ελληνικής Αστυνομιας εντός του χώρου της Δ.Ε.Θ.
Συναντήσεις του Δ.Σ. με υπηρεσιακούς παράγοντες της ΕΛ.ΑΣ. στη Θεσσαλονίκη.
Το προεδρείο από κοινού με μέλη του Δ.Σ επισκέφθηκε χθες 8/9/22, στα πλαίσια της σημερινής κινητοποίησης των Ομοσπονδιών, το Αστυνομικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης και είχε συνομιλίες με τη φυσική Ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας της πόλης.
Συνομίλησε με τον Προϊστάμενο Επιτελείου Αντιστράτηγο κ. Λάζαρο Μαυροπουλο, τον Γενικό Επιθεωρητή Βορείου Ελλάδος Αντιστράτηγο κ. Γεώργιο Δούβαλη, τον Γ.Α.Δ.Θ Ταξίαρχο κ. Χρήστο Μπουλούμπαση, τον Διοικητή Ασφαλείας Ταξίαρχο κ. Σταύρο Κεσελίδη, το Διευθυντή Τροχαίας Ταξίαρχο κ. Θωμά Γέρμανο, το Διευθυντή Άμεσης Δράσης Αστυνομικό Διευθυντή κ. Κωνσταντίνο Αθανασάκο, το Διευθυντή Αστυνομιας Αστυνομικό Διευθυντή κ. Ευάγγελο Μουρτίνο και τον Βοηθό Γ.Α.Δ.Θ Αστυνομικό Διευθυντή κ. Κωνσταντίνο Σπανούδη.
Αντάλλαξε προβληματισμούς και είχε ενημέρωση για τις δράσεις και τα προβλήματα των υπηρεσιών της πόλεως της Θεσσαλονίκης. Διαβέβαίωσε όλους ότι η Ομοσπονδία είναι αρωγός και συμπαραστάτης τους στην προσπάθεια για την επίτευξη του αγαθού της ασφάλειας προς όφελος πολιτών και συναδέλφων.
Τοποθέτηση Προέδρου ΠΟΑΞΙΑ στην εκπομπή "Αστυνομία & Κοινωνία".
Ο Πρόεδρος της Π.Ο.ΑΞΙ.Α. κ. Ανδρέας ΒΕΛΛΙΟΣ τοποθετήθηκε χθες, 5 Σεπτεμβρίου 2022, στην εκπομπή της ΠΟΑΣΥ "Αστυνομία & Κοινωνία" του τηλεοπτικού σταθμού BlueSky.












