Καλώς ήρθατε στην
Πανελλήνια Ομοσπονδία Αξιωματικών Αστυνομίας
Στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας που ζούμε, κρίναμε επιβεβλημένη τη συμμετοχή της Ομοσπονδίας μας στον παγκόσμιο ιστό, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του διαδικτύου με τη δημιουργία μιας αναβαθμισμένης ιστοσελίδας, η οποία είμαστε σίγουροι ότι θα αποτελέσει ένα νέο "ανοικτό" δίαυλο αμφίδρομης επικοινωνίας με την απλοποίηση των διαδικασιών και την εύκολη και γρήγορη διάδοση των πληροφοριών.
Σας καλωσορίζουμε, λοιπόν, στο νέο σύγχρονο αυτό κανάλι γρήγορης, εύκολης και άμεσης επικοινωνίας και ευελπιστούμε ότι θα προχωρήσουμε μαζί στα μονοπάτια αυτά της ψηφιακής επανάστασης, στο νέο αυτό δυναμικό μέσο διατύπωσης θέσεων και απόψεων, αλλά και διεξαγωγής διαλόγου, γιατί πιστεύουμε ότι η ενεργή συμμετοχή σας θα είναι καθοριστική για την επιτυχία της διεύρυνσης αυτής.
Ανακοίνωση Π.Ο.ΑΞΙ.Α. για τις Προσθήκες - Βελτιώσεις του Πολυνομοσχεδίου για τους Συνταξιούχους και το Μ.Τ.Σ.
ΘΕΜΑ: Προσθήκες – Βελτιώσεις του Νομοσχεδίου «Συνταξιοδοτικές Ρυθμίσεις, Ενιαίο Μισθολόγιο – Βαθμολόγιο……Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015».
ΣΧΕΤ: α. Το υπ’ αριθμ. 58/2011 από 01/08/2011 έγγραφό μας.
β. Το υπ’ αριθμ. 74/2011 από 15/10/2011 έγγραφό μας.
Συνάδελφοι,
Σας γνωρίζουμε ότι στο αναφερόμενο στο θέμα νομοσχέδιο, που ψηφίσθηκε σήμερα το βράδυ στη Βουλή, συμπεριλήφθηκαν δύο (2) προσθήκες – τροπολογίες στα άρθρα 1 & 2 αυτού, οι οποίες είχαν προταθεί από την Ομοσπονδία μας, με τα παραπάνω (α) και (β) σχετικά.
Ανακοίνωση (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.- Π.Ο.ΑΣ.Υ.) για τη χθεσινή μαζική συμμετοχή των συναδέλφων στην Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας
Εύγε! Είστε η προστιθέμενη αξία μας!
Με ψηλά το κεφάλι, ο αγώνας συνεχίζεται!
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Με τη χθεσινή μεγαλειώδη συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας μας αποδείξαμε για άλλη μια φορά ότι όχι μονάχα είναι ζωντανή η φλόγα του αγώνα μας, αλλά αυτή ακριβώς η φλόγα, αν προσπαθήσουμε ακόμα περισσότερο, θα κάψει τις αντιστάσεις που συναντάμε και θα πετύχουμε τους στόχους μας, σε πείσμα όλων εκείνων που απαξιώνουν το συνδικαλιστικό μας κίνημα, σε μια περίοδο που πρέπει να υψώσει ανάστημα για να μην παρασυρθεί και το ίδιο από το τσουνάμι της οργής.
Μήνυμα συμπαράστασης (Π.Ο.ΑΞΙ.Α.- Π.Ο.ΑΣ.Υ.) στην 48ωρη απεργία των Γ.Σ.Ε.Ε. - Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ
ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
Στο πλαίσιο των αποφάσεων των συνδικαλιστικών μας οργάνων για κλιμάκωση των κινητοποιήσεών μας, αυτονόητο είναι ότι παρά τη μεγαλειώδη συγκέντρωση διαμαρτυρίας μας χθες στην Αθήνα, δεν υποστέλλουμε τη σημαία του αγώνα.
Ανακοίνωση Π.Ο.ΑΞΙ.Α. για τη ρύθμιση αποπληρωμής δανείων του Ένστολου και Πολιτικού Προσωπικού της ΕΛ.ΑΣ.
ΘΕΜΑ: «Ευνοϊκότεροι όροι αποπληρωμής δανείων του ένστολου και πολιτικού προσωπικού του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη».
ΣΧΕΤ: Το υπ’ αριθ. 500/14/1 από 30/9/2011 έγγραφό μας.
Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού, που αφορά αίτημα μας προς τα Πιστωτικά Ιδρύματα της Χώρας για την παροχή διευκολύνσεων των δανειοληπτών συναδέλφων μας, σας γνωρίζουμε ότι υπήρξε ανταπόκριση από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, από τα οποία σύμφωνα με το από 17/10/2011 Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, αποφασίσθηκαν οι παρακάτω διευκολύνσεις:
Ψήφισμα Συγκέντρωσης Διαμαρτυρίας των Ομοσπονδιών Σ.Α. στο Παναθηναϊκό Στάδιο - 17/10/2011
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Εμείς οι Αστυνομικοί, Πυροσβέστες, Λιμενικοί και συνταξιούχοι συνάδελφοι των Σωμάτων Ασφαλείας που συγκεντρωθήκαμε σήμερα Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011 από όλη την Ελλάδα στην Αθήνα, εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας προς την Κυβέρνηση και τους «τροϊκανούς» τόσο για τη συνεχιζόμενη πολιτική των περικοπών και των δυσβάσταχτων οικονομικών μέτρων που παγώνουν κάθε πτυχή ανάπτυξης της Χώρας και καταδικάζουν στη φτώχεια το λαό μας, όσο και για το γεγονός ότι παρά τις προηγούμενες διαμαρτυρίες μας, η τραγική κατάσταση εντείνεται με ραγδαίους ρυθμούς.



