Καλώς ήρθατε στην
Πανελλήνια Ομοσπονδία Αξιωματικών Αστυνομίας
Στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας που ζούμε, κρίναμε επιβεβλημένη τη συμμετοχή της Ομοσπονδίας μας στον παγκόσμιο ιστό, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του διαδικτύου με τη δημιουργία μιας αναβαθμισμένης ιστοσελίδας, η οποία είμαστε σίγουροι ότι θα αποτελέσει ένα νέο "ανοικτό" δίαυλο αμφίδρομης επικοινωνίας με την απλοποίηση των διαδικασιών και την εύκολη και γρήγορη διάδοση των πληροφοριών.
Σας καλωσορίζουμε, λοιπόν, στο νέο σύγχρονο αυτό κανάλι γρήγορης, εύκολης και άμεσης επικοινωνίας και ευελπιστούμε ότι θα προχωρήσουμε μαζί στα μονοπάτια αυτά της ψηφιακής επανάστασης, στο νέο αυτό δυναμικό μέσο διατύπωσης θέσεων και απόψεων, αλλά και διεξαγωγής διαλόγου, γιατί πιστεύουμε ότι η ενεργή συμμετοχή σας θα είναι καθοριστική για την επιτυχία της διεύρυνσης αυτής.
Κατοχύρωση της μάχιμης πενταετίας για όλους και νέα συνάντηση για εκκρεμή αιτήματα
Μετά από πολλές πρωτοβουλίες και ενέργειες των Ομοσπονδιών μας, ανακοινώθηκαν χθες σε συνέντευξη τύπου του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Κωστή ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ, νέες ρυθμίσεις στο ισχύον ασφαλιστικό νομοθετικό πλαίσιο και των ενστόλων, χωρίς ωστόσο να ικανοποιείται πλήρως το διεκδικητικό μας πλαίσιο.
Τοποθέτηση Προέδρου ΠΟΑΞΙΑ στη Βουλή για την αναβάθμιση της αστυνομικής εκπαίδευσης
Ο Πρόεδρος της Π.Ο.ΑΞΙ.Α. κ. Ανδρέας ΒΕΛΛΙΟΣ τοποθετήθηκε σήμερα 22 Ιουλίου 2022 στη συνεδρίαση (μέσω τηλεδιάσκεψης) της Διαρκούς Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη «Αναβάθμιση της αστυνομικής εκπαίδευσης, αναμόρφωση του πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας της Σχολής Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας και άλλες ρυθμίσεις του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη»
Δευτερολογία
Ηχηρό "παρών" στη Θεσσαλονίκη
Σε κοινή σύσκεψη των Ομοσπονδιών των Σωμάτων Ασφαλείας και Ενόπλων Δυνάμεων που πραγματοποιήθηκε σήμερα, 19 Ιουλίου 2022, στα γραφεία της Π.Ο.ΑΣ.Υ., συζητήθηκαν τα χρονίζοντα, οξυμένα προβλήματα όλων των ενστόλων και αποφασίστηκε η κοινή συμπόρευση, ώστε να αναδειχθούν αυτά σε πανελλαδική κλίμακα, με αποκορύφωμα την μαζική εκδήλωση διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη, στις 9 Σεπτεμβρίου 2022, με αφορμή τα εγκαίνια της 86ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης από τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ.
Την ώρα, που η φετινή διοργάνωση της 86ης ΔΕΘ, επιδιώκει -δικαίως- την ανάδειξη της ανάπτυξης της οικονομίας με τις πλέον σύγχρονες υπηρεσίες και τεχνολογίες, είναι οξύμωρο και αντιφατικό, ένας εργασιακός μεσαίωνας να κυριαρχεί στους ευαίσθητους κλάδους των Σωμάτων Ασφαλείας και Ενόπλων Δυνάμεων, στους βασικούς δηλαδή πυλώνες διασφάλισης της ειρηνικής ανάπτυξης και ευημερίας της Χώρας μας.
Το ένστολο δυναμικό της πατρίδας μας στενάζει, κυριολεκτικά, εξαιτίας των αλλεπάλληλων κρίσεων (οικονομική, υγειονομική, ενεργειακή, κλιματική κλπ). Εκπέμπει κραυγή αγωνίας και διεκδικεί συνθήκες αξιοπρεπούς διαβίωσης και αναγνωρισμένη προσφορά υπηρεσιών, παντού και όπου το καλεί το καθήκον.
Αποδείξαμε και αποδεικνύουμε κατά τον καλύτερο τρόπο ότι Αστυνομικοί, Πυροσβέστες, Λιμενικοί και στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων όλων των κλάδων και σωμάτων, φυλάττουμε Θερμοπύλες, πληρώνοντας βαρύ το τίμημα στο βωμό του καθήκοντος, και όχι μόνο.
Δίκαια αιτήματά μας, όμως, για την αντιμετώπιση των επαγγελματικών κινδύνων, για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και των μισθολογικών απολαβών, για την αύξηση της ωριαίας νυχτερινής αποζημίωσης, για τα ρεπό, για τον τεχνολογικό εξοπλισμό και τα ατομικά εφόδια, εξακολουθούν να προκαλούν στα μέλη μας αισθήματα αγανάκτησης, ωθώντας μας πλέον στο γνώριμο δρόμο του αγώνα και της ανοικτής διαμαρτυρίας. Διότι όταν διατίθενται δισεκατομμύρια για την ανάπτυξη της χώρας, αυτονόητο είναι να αναγνωρίζεται και να μην αμφισβητείται και η προσφορά των ενστόλων, οι οποίοι δικαιούνται να μην είναι απόντες από αυτήν την προσπάθεια.
Οι κοινωνικές ανισότητες είναι τροχοπέδη στην ανάπτυξη και στην ευημερία της κοινωνίας και γι’ αυτό τα Σώματα Ασφαλείας και οι Ένοπλες Δυνάμεις θα συνεχίσουν να δίνουν τον αγώνα για την εξάλειψή τους!
Καλούμε κάθε συνάδελφο και συναδέλφισσά μας να ανταποκριθεί στο ανοικτό κάλεσμα των Ομοσπονδιών για μαζική συμμετοχή ώστε, στις 9 Σεπτεμβρίου 2022, να στείλουμε ηχηρά μηνύματα σε κάθε κατεύθυνση.
Συνάντηση ΠΟΑΞΙΑ με τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας
Το Προεδρείο της Ομοσπονδίας μας μαζί με αντιπροσωπεία Προεδρείων πρωτοβαθμίων Ενώσεων Αξιωματικων συναντήθηκε με τον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. Αντιστράτηγο κ. Κωσταντίνο ΣΚΟΥΜΑ.
Ευχηθήκαμε στο κ. Αρχηγό καλή θητεία στο δύσκολο έργο του σε μια εποχή υψηλών απαιτήσεων σε κοινωνικό, οικονομικό και υγειονομικό επίπεδο, την οποία δυσχεραίνει το αβέβαιο και εξαιρετικά ρευστό διεθνές περιβάλλον.
Εκφράσαμε την αμέριστη διάθεση, ως Ομοσπονδία, για αγαστή συνεργασία με ειλικρίνεια και σεβασμό στο θεσμικό πλαίσιο που υπηρετούν ο καθείς εξ ημών και υμών διαβεβαιώσαμε ότι θα στηρίξουμε οποιαδήποτε θετική απόφαση του Αρχηγείου που θα διευκολύνει την καθημερινότητα του αστυνομικού προσωπικού. Είναι, άλλωστε, πολλάκις διατυπωμένη η θέση αρχής της Ομοσπονδίας ότι δεν επιδιώκουμε συνδιοίκηση.
Επαναλάβαμε όλα τα θεσμικά αιτήματα, όπως αυτά είχαν παρουσιαστεί από την αρχή της θητείας μας, προς την Πολιτική και την Φυσική Ηγεσία και εκφράσαμε την ανησυχία μας για τους σχετικά αργούς ρυθμούς υλοποίησης τους. Ενδεικτικά, θέσαμε εκ νέου τα αιτήματα για:




