Επιστολή των Ομοσπονδιών των Σ.Α. στον Πρωθυπουργό της Χώρας.
Α Ν Ο Ι Χ Τ Η Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η
Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,
Τα Προεδρεία των Ομοσπονδιών μας με πλήρη συνείδηση των ευθυνών που έχουν έναντι των χιλιάδων συναδέλφων που τα εμπιστεύονται και τα στηρίζουν στον συνδικαλιστικό τους αγώνα, απευθύνονται σε εσάς προσωπικά με την ύστατη ελπίδα ότι θα συμμεριστείτε την αγωνία μας και θα λάβετε τις αναμενόμενες από το σύνολο των ενστόλων καταλυτικές αποφάσεις για την περαιτέρω λειτουργία των Σωμάτων Ασφαλείας.
Ανακοίνωση των Ομοσπονδιών Σ.Α. για τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Δ.Ε.Θ.
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,
Αισθανόμαστε τη μέγιστη υποχρέωση να εκφράσουμε για άλλη μια φορά τις θερμές μας ευχαριστίες προς τις Πρωτοβάθμιες Οργανώσεις μας, αλλά και προσωπικά προς όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και έδωσαν το δικό τους ελπιδοφόρο παρών από κάθε γωνιά της Ελλάδας στη μεγαλειώδη ένστολη συγκέντρωση διαμαρτυρίας μας στη Θεσσαλονίκη χθες 9-9-2011, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα προς τους κυβερνώντες.
Πρόσκληση Ομοσπονδιών των Σ.Α. για μαζική συμμετοχή των συναδέλφων
ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΑΓΩΝΑ
ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!
Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
Συνάντηση των Ομοσπονδιών Σ.Α. με Γεν. Γραμματέα Υπ. Οικονομκών
Πραγματοποιήθηκε χθες 1η Σεπτεμβρίου 2011 κοινή συνάντηση των προεδρείων των Ομοσπονδιών μας με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομικών κ. Ηλία ΠΛΑΣΚΟΒΙΤΗ, ενόψει της ένστολης πανελλαδικής διαμαρτυρίας μας στη Θεσσαλονίκη στις 9/9/2011.




