Τελευταία προειδοποίηση…Δεν πάει άλλο!
Κληθήκαμε σήμερα, όπως γνωρίζετε, προκειμένου να υπάρξει άμεση ενημέρωση της Κυβέρνησης για τις ανησυχίες που προκάλεσαν οι εξαγγελίες του Πρωθυπουργού, αλλά και για την καθολική απαίτηση του συνδικαλιστικού μας κινήματος να προωθηθούν στην πράξη μέτρα ανακούφισης και στήριξης όλων των ενστόλων.
Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο Υπουργός Επικρατείας κ. Μάκης ΒΟΡΙΔΗΣ, ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό κ. Γεώργιος ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ, ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχαήλ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ και ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και Επίτιμος Πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ κ. Δημήτριος ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ.
Δυστυχώς, από την πλευρά τους, υπήρξε προσπάθεια κατευνασμού των ανησυχιών και της αγανάκτησης που εκφράστηκε με τον πλέον εκκωφαντικό τρόπο τις προηγούμενες ημέρες.
Οι εκπρόσωποι της Κυβέρνησης υποστήριξαν ότι οι προτάσεις μας θα τύχουν επεξεργασίας σε συνεργασία με το οικονομικό επιτελείο και θα υπάρξει νέα συνάντηση, όπου θα ανακοινωθούν οι όποιες αποφάσεις της Κυβέρνησης.
Θα αναμένουμε στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα τις αποφάσεις τους, όπως ζήτησαν, αν και θεωρούμε ότι γνωρίζουν τα προβλήματα και τις προτάσεις μας. Η επίκληση περί «δημοσιονομικού χώρου» σαφώς και δεν θα αποτελεί ικανοποιητική απάντηση διότι θα συνιστά νέα κοροϊδία των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων. Εάν αποφασίσουν να σπείρουν ανέμους, τότε να μην θορυβηθούν αν θα θερίσουν θύελλες. Για όλους και όλες εμάς, δεν απομένει πλέον άλλος δρόμος, παρά ο δρόμος του αγώνα ακόμα πιο μαζικά και πιο δυναμικά.
Τους προειδοποιούμε, λοιπόν, για τελευταία φορά: Όσοι νομίζουν ότι μπορούν να ταπεινώνουν, να προσβάλλουν και να κοροϊδεύουν τους εργαζόμενους στα Σώματα Ασφαλείας και στις Ένοπλες Δυνάμεις, καθώς και τις οικογένειές τους, πλανώνται πλάνην οικτράν.
Ανακοίνωση για τη διάσκεψη των Προέδρων
Συνεδρίασε σήμερα Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 12.00 στα γραφεία της ΠΟΑΣΥ, η διάσκεψη των Προέδρων των Ομοσπονδιών των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων και λαμβάνοντας υπόψη τις ανακοινώσεις του κ. Πρωθυπουργού στην 88η Δ.Ε.Θ., κατέληξε στα εξής:
Το σύνολο των στελεχών των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων εξακολουθεί να διαμηνύει τη μη ικανοποίησή του για τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης.
Γι’ αυτό καλούμε τον ίδιο τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, να αποδείξει ΑΜΕΣΑ το ουσιαστικό και έμπρακτο ενδιαφέρον του για τα Σώματα Ασφαλείας και τις Ένοπλες Δυνάμεις.
Αναμένουμε ΑΜΕΣΑ με τις αποφάσεις του να ενισχύσει το φρόνημα και την αυτοπεποίθηση όλων των στελεχών των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, δεσμευόμενος ότι θα θεσμοθετηθεί η επικινδυνότητα της εργασίας μας.
Κύριε Πρωθυπουργέ,
Καλούμε εσάς προσωπικά, να αναλάβετε άμεσα πρωτοβουλίες.
Είναι δική σας απόφαση να αποδείξετε εμπράκτως ότι εννοείτε όσα έχετε δηλώσει κατά καιρούς.
Είναι, επίσης, δική σας απόφαση αν θα κατευθύνετε το συνδικαλιστικό μας κίνημα στο μονόδρομο της διεκδίκησης των δίκαιων αιτημάτων μας.
Σας αναμένουμε με περίσσιο ενδιαφέρον…
Αποφασιστική σύσκεψη των Ομοσπονδιών την Τετάρτη. Το 20% που είναι μόλις 0,55 ευρώ μεικτά (!), κρατήστε το…

Ηχηρά μηνύματα προς τα Πολιτικά Κόμματα της χώρας και ειδικότερα προς την Ελληνική Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ στείλαμε την Παρασκευή, 6 Σεπτεμβρίου 2024, με την πανελλαδική ένστολη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Λευκό Πύργο και τη μαζική πορεία που ακολούθησε προς το Υφυπουργείο Μακεδονίας Θράκης, όπου, απόντος του Υφυπουργού Εσωτερικών κ. Κωνσταντίνου ΓΚΙΟΥΛΕΚΑ, επιδώσαμε στον Διευθυντή του Γραφείου του το Ψήφισμα (πατήστε εδώ) με τον χαρακτηριστικό τίτλο: «Χίλιες και μια λέξεις προς τον Πρωθυπουργό της Χώρας».
Ωστόσο, η προειδοποίησή μας ότι θα κλιμακώσουμε τον αγώνα εφόσον η Κυβέρνηση και προσωπικά ο κ. Πρωθυπουργός, αγνοήσουν τα φλέγοντα αιτήματά μας, θεωρήθηκε «άσφαιρη βολή» και πεπατημένη συνδικαλιστική διαδικασία.
Αναρωτιόμαστε, ποιος νοσηρός νους έπεισε τον Πρωθυπουργό να προβεί σε τέτοια ακατανόητη εξαγγελία (!) περί αυξήσεως κατά 20% της αποζημίωσης της νυχτερινής εργασίας που μεταφράζεται περίπου σε 0,55 ευρώ (μεικτά!) την ώρα; Ακόμη δε περισσότερο, ποιος εφηύρε την αιτιολόγηση του ευτελούς αυτού ποσού, την επομένη ημέρα, ως «συμβολική κίνηση», δήθεν λόγω δημοσιονομικής στενότητας; Γιατί αν είναι έτσι, κρατήστε το για να μη σας επιβαρύνουμε το δημοσιονομικό χώρο…
Άραγε, οι Πολιτικοί Προϊστάμενοι των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων οι οποίοι προφανώς και συνυπέγραψαν την «αύξηση», έχουν επίγνωση και κυρίως ενσυναίσθηση τόσο της οικτρής πραγματικότητας που βιώνει το προσωπικό τους όσο και της παγίδας στην οποία οδήγησαν τον Πρωθυπουργό με την εξαγγελία αυτή;
Όχι κύριοι! Ούτε ως κακόγουστο αστείο δεν αποδεχόμαστε τέτοια «γενναιοδωρία». Ήταν το κερασάκι στην τούρτα, το μέγεθος του εμπαιγμού και της υποκρισίας με την οποία μας αντιμετωπίζετε.
Πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 6 Σεπτεμβρίου 2024, στο Λευκό Πύργο
Κοινή σύσκεψη των Ομοσπονδιών των Σωμάτων Ασφαλείας και Ενόπλων Δυνάμεων πραγματοποιήθηκε σήμερα, 1 Ιουλίου 2024, προκειμένου να δοθεί κοινή απάντηση στην ολιγωρία που επιδεικνύει η Κυβέρνηση όσον αφορά στην επίλυση χρόνιων αιτημάτων των Αστυνομικών, των Πυροσβεστών, των Λιμενικών και των Στρατιωτικών της πατρίδας μας.
Δυστυχώς, παρά τις επισταμένες μας προσπάθειες για τη λήψη συγκεκριμένων θετικών κυβερνητικών αποφάσεων, οι αρμόδιοι Υπουργοί είτε κωφεύουν είτε κινούνται «με ρυθμούς χελώνας», όταν δεν απεργάζονται και δεν προωθούν αρνητικά για τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας και Ενόπλων Δυνάμεων, μέτρα θεσμικού, εργασιακού και οικονομικού χαρακτήρα.
Ο εμπαιγμός, καθίσταται ακόμα μεγαλύτερος, διότι τεχνηέντως καλλιεργείται στην κοινή γνώμη μια εικόνα δήθεν βελτίωσης της οικτρής πραγματικότητας που πεισματικά και πολλές φορές θανάσιμα, πληγώνει τον εργασιακό μας χώρο.





