Καλώς ήρθατε στην
Πανελλήνια Ομοσπονδία Αξιωματικών Αστυνομίας
Στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας που ζούμε, κρίναμε επιβεβλημένη τη συμμετοχή της Ομοσπονδίας μας στον παγκόσμιο ιστό, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του διαδικτύου με τη δημιουργία μιας αναβαθμισμένης ιστοσελίδας, η οποία είμαστε σίγουροι ότι θα αποτελέσει ένα νέο "ανοικτό" δίαυλο αμφίδρομης επικοινωνίας με την απλοποίηση των διαδικασιών και την εύκολη και γρήγορη διάδοση των πληροφοριών.
Σας καλωσορίζουμε, λοιπόν, στο νέο σύγχρονο αυτό κανάλι γρήγορης, εύκολης και άμεσης επικοινωνίας και ευελπιστούμε ότι θα προχωρήσουμε μαζί στα μονοπάτια αυτά της ψηφιακής επανάστασης, στο νέο αυτό δυναμικό μέσο διατύπωσης θέσεων και απόψεων, αλλά και διεξαγωγής διαλόγου, γιατί πιστεύουμε ότι η ενεργή συμμετοχή σας θα είναι καθοριστική για την επιτυχία της διεύρυνσης αυτής.
Επιστολή ΠΟΑΞΙΑ προς τον Πρόεδρο της Κυβέρνησης κ. Κυριάκο Μητσοτάκη σχετικά με την αναστολή της εισφοράς αλληλεγγύης για το αστυνομικό προσωπικό.
Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Γνωρίζοντας την ευαισθησία σας για τους υπηρετούντες στα Σώματα Ασφαλείας και έχοντας υπόψιν τη ρητά εκπεφρασμένη εκ μέρους σας πρόθεση για έμπρακτη αναγνώριση από πλευράς της Πολιτείας για την συνεισφορά μας στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της τελευταίας διετίας και εν όψει της κατάρτισης του προϋπολογισμού του έτους 2022, η Ομοσπονδία μας ζητά όπως εξετάσετε την αναστολή της εισφοράς αλληλεγγύης για το αστυνομικό προσωπικό, όπως αυτή έχει ζητηθεί και από άλλους Δημοσίους Φορείς.
Η εν λόγω εισφορά αποτελεί ένα φόρο που επιβάλλεται πλέον αντισυνταγματικά στην συνεπέστερη κατηγορία φορολογουμένων, παραβιάζοντας την αρχή της ισότητας στα δημόσια βάρη. Οι δημόσιοι λειτουργοί αποτελούν μια κατηγορία πολιτών, οι οποίοι δεν εχουν τη δυνατοτητα φορολογικου ελιγμου, όπως γινεται στον ιδιωτικο τομεα, ενώ ειδικοτερα το αστυνομικό προσωπικό ελέγχεται μέσω της διαδικασίας Πόθεν Έσχες σε ετήσια βάση για τα εισοδήματα του. Πρόκειται συνεπώς για ένα μέτρο κατάφωρα άδικο, το οποίο χωρίς καμία δικαιολογητική βάση επιβαρύνει το τρέχον έτος μόνο τους εργαζομένους και τους συνταξιούχους στο δημόσιο την ίδια στιγμή που απαλλάσσονται από τον συγκεκριμένο φόρο τα κέρδη των μεγάλων εταιριών.
Φρονούμε ότι με τον τρόπο αυτό θα επιδείξετε με έργα, πλέον, την αρχή της υλοποίησης της ρητής από μέρους σας δέσμευσης προς τις γυναίκες και τους άντρες των Σωμάτων Ασφαλείας που μάχονται καθημερινά για τη διασφάλιση της δημόσιας τάξης και ασφάλειας, οι οποίες αποτελούν προϋπόθεση για την οικονομική ανάπτυξη της Χώρας που άπαντες επιθυμούμε.
Ανακοινωση Π.Ο.ΑΞΙ.Α. σχετικά με τον υποχρεωτικό χαρακτήρα του εμβολιασμού
Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε, ότι το τελευταίο τριήμερο κάποιοι “κακοθελητές” διέδιδαν, πως η Ομοσπονδία “πιέζει” στο παρασκήνιο την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου να καθιερώσει την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού στο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομιας.
Χαιρετισμός Προέδρου ΠΟΑΞΙΑ στο 37ο Συνέδριο του I.P.A., 17/09/2021
Χαιρετισμός του Προέδρου της ΠΟΑΞΙΑ κ. Ανδρέα Βέλλιου στο 37ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Εθνικού Τμήματος της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ναύπλιο Αργολίδας στις 17 Σεπτεμβρίου 2021.
Κατάθεση Υπομνήματος Ομοσπονδιών στο γραφείου του Υφυπουργού Μακεδονίας & Θράκης κ. Σταύρου ΚΑΛΑΦΑΤΗ

Υπόμνημα με τα αιτήματα των Ομοσπονδιών των Σωμάτων Ασφαλείας και Ενόπλων Δυνάμεων επιδόθηκε απόψε από τα προεδρεία τους στην κα Κική ΚΟΥΦΟΓΙΑΝΝΗ, Διευθύντρια του Γραφείου του Υφυπουργού Εσωτερικών Μακεδονίας – Θράκης κ. Σταύρου ΚΑΛΑΦΑΤΗ, η οποία δεσμεύτηκε ότι θα το προωθήσει στην Κυβέρνηση.
Οι Ομοσπονδίες, όπως γίνεται σαφές και από το μήνυμα που αναγράφεται σε πανό που ξεδιπλώθηκε έξω από το Υπουργείο, καλούν την Κυβέρνηση να δείξει εμπράκτως το ενδιαφέρον της για το ανθρώπινο δυναμικό των Σωμάτων Ασφαλείας και Ενόπλων Δυνάμεων:
«Πάνω από όλα η πατρίδα μας. Όλοι μαζί παντού για κοινωνική προσφορά. Η Κυβέρνηση απούσα! Γιατί;»
Επισυνάπτεται το Υπόμνημα με τελικό αποδέκτη τον Πρωθυπουργό της Χώρας κ. Κυριάκο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ και τους αρμόδιους Υπουργούς της Κυβέρνησης.
ΨΗΦΙΣΜΑ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ
Τοποθέτηση Προέδρου ΠΟΑΞΙΑ στην κοινή συνέντευξη τύπου των Σ.Α. και Ε.Δ. στην Θεσσαλονίκη, εν όψει της 85ης ΔΕΘ.
Η τοποθέτηση του Προέδρου της ΠΟΑΞΙΑ κ. Ανδρέα Βέλλιου στην κοινή συνέντευξη τύπου που δόθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου 2021 στη Θεσσαλονίκη από τους εκπρόσωπους των Σωμάτων και των Ενόπλων Δυνάμεων, εν όψει των εγκαινίων της 85ης ΔΕΘ.









