Καλώς ήρθατε στην
Πανελλήνια Ομοσπονδία Αξιωματικών Αστυνομίας
Στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας που ζούμε, κρίναμε επιβεβλημένη τη συμμετοχή της Ομοσπονδίας μας στον παγκόσμιο ιστό, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του διαδικτύου με τη δημιουργία μιας αναβαθμισμένης ιστοσελίδας, η οποία είμαστε σίγουροι ότι θα αποτελέσει ένα νέο "ανοικτό" δίαυλο αμφίδρομης επικοινωνίας με την απλοποίηση των διαδικασιών και την εύκολη και γρήγορη διάδοση των πληροφοριών.
Σας καλωσορίζουμε, λοιπόν, στο νέο σύγχρονο αυτό κανάλι γρήγορης, εύκολης και άμεσης επικοινωνίας και ευελπιστούμε ότι θα προχωρήσουμε μαζί στα μονοπάτια αυτά της ψηφιακής επανάστασης, στο νέο αυτό δυναμικό μέσο διατύπωσης θέσεων και απόψεων, αλλά και διεξαγωγής διαλόγου, γιατί πιστεύουμε ότι η ενεργή συμμετοχή σας θα είναι καθοριστική για την επιτυχία της διεύρυνσης αυτής.
Ανακοίνωση Π.Ο.ΑΞΙ.Α. - Π.Ο.ΑΣ.Υ : Η εκλογική αποζημίωση δεν είναι «ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ»
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ
Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ»
Στο παρά πέντε των βουλευτικών εκλογών και επειδή παντού υπάρχουν όρια -με εξαίρεση προφανώς στον εμπαιγμό και στην υποκρισία που βιώνουμε αυτές τις μέρες - οι Ομοσπονδίες τονίζουν ότι αρνούνται να αποδεχθούν την απόφαση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για τη χορήγηση «φιλοδωρήματος» αντί ουσιαστικής αποζημίωσης για την υπεραπασχόληση του αστυνομικού προσωπικού κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.
Ανακοίνωση Π.Ο.ΑΞΙ.Α. - Π.Ο.ΑΣ.Υ. σχετικά με το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης
ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ
Με αφορμή όσα αποφασίζονται και προωθούνται από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη με τη σύμφωνη γνώμη του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας και μάλιστα με κατ’ επείγουσες διαδικασίες λίγο πριν από τις βουλευτικές εκλογές με στόχο δήθεν την αντιμετώπιση του τεράστιου προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, οι Ομοσπονδίες μας έχουν χρέος:
Ανακοίνωση Π.Ο.ΑΞΙ.Α.-Π.Ο.ΑΣ.Υ. : Απαιτούμε 500 ευρώ για τις εκλογές
Θέμα: «Εκλογικό Επίδομα»
Αξιότιμοι κ.κ. Υπουργοί,
Με την υπ’ αριθμ. 700/4/8δ από 3-4-2012 ανοιχτή επιστολή μας, ζητήσαμε από τον κ. Πρωθυπουργό επίσημη ενημέρωση για το ύψος του εκλογικού επιδόματος στους αστυνομικούς.
Έως σήμερα δεν λάβαμε απάντηση.
Ανοιχτή Επιστολή Π.Ο.ΑΞΙ.Α. - Π.Ο.ΑΣ.Υ. στον Πρωθυπουργό της Χώρας για το κούρεμα του Ειδικού Λογαριασμού Αρωγής
Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,
Με το άρθρο 31 του Ν. 2168/93 (ΦΕΚ Α-147) συνεστήθη Ειδικός Λογαριασμός Αρωγής, στο Ίδρυμα «Εξοχές Ελληνικής Αστυνομίας» για την παροχή οικονομικής ενίσχυσης στους δικαιούχους συναδέλφους είτε στις οικογένειές τους και στον οποίο μέτοχοι είναι υποχρεωτικά όλοι οι εν ενεργεία αστυνομικοί, ειδικοί φρουροί και πολιτικοί υπάλληλοι της Ελληνικής Αστυνομίας, οι οποίοι, σημειωτέον, παραμένουν μέτοχοι και μετά την αποστρατεία τους εφόσον το επιθυμούν και το δηλώσουν με υπεύθυνη δήλωσή τους.
Ανοιχτή Επιστολή Π.Ο.ΑΞΙ.Α. - Π.Ο.ΑΣ.Υ. στον Πρωθυπουργό της Χώρας για την εκλογική αποζημίωση
Θέμα : «Εκλογική αποζημίωση»
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,
Λόγω της προκήρυξης χθες (11-4-2012) εθνικών εκλογών για την 6η Μαΐου 2012 και της διάλυσης της Βουλής, απευθυνόμαστε σε εσάς για να σας μεταφέρουμε τα χιλιάδες ερωτήματα των μελών μας σχετικά με το ύψος του ποσού της προβλεπόμενης από το νέο νόμο εκλογικής αποζημίωσης στους συναδέλφους μας, που ως γνωστόν είναι ασαφές και αδιευκρίνιστο.



